ارضاء زنان - اندازه آلت

دو تا سوال دارم لطفا حتمی جواب بدید
اول الت تناسلی من 12 سانتی متر هست آیا من میتونم یک خانوم رو به راحتی ارضا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوال دوم خانوم ها حداقل در چه زمانی ارضا میشن؟؟؟؟؟؟؟؟
یه قرص یا یک درمان واسه زود انزالی بدین.
و سوال آخر آلت تناسلی من پر از جوش هست و این جوش ها شفافیت آلتمو گرفتن ؟
حالا یا جوش یا حساسیت هستند.

اینو چه جوری از بین ببرم. میتونید میل بزنید یا همین جا جواب بدین واسه من فرقی نداره.
ممنونم

اندازه الت شما ربطی به ارضا خانوم ندارد
خانومها وقتی به اوج لذت جنسی میرسن ارضا میشن
درمان دارویی برای انزوال زود رس درمانی نا کارآمد هست البته به نظر من
در مورد جوش رو آلت هم چیزی نمیدونم شاید حساسیت باشه
ممنونم که جواب دادین
حالا اگر حساسیت باشه چه جوری باید رفع بشه ؟؟؟؟؟
حساسیت رو چه طوری از بین ببرم؟
ممنونم که جوابگوی سوالات ما هستین امکانات اینترنتی برای این منظور مفید هست که مطلبی که به نظر میرسد سوال همگانی هست بطور کامل پاسخ داده شود و در اختیار همگان قرار داده شود تا مطالعه کنند کما اینکه یکی از تاپیکهای ما بیش از 300 هزار بار دیده شده... اگر قرار باشد سوال تک تک کاربران بطور کامل داده شود تصور کنید چه نیرویی و با چه هزینه ای باید برای این منظور به کار گرفته شود...

هیچ کدام از سوالات شما تازگی ندارد و ما بار ها در باره اونها صحبت کردیم... به جای اینکه تاپیگ گلایه آمیز درج کنید که چرا به سوال من پاسخ داده نمی شود و هر روز وقتتان صرف این کنید که امروز به سوالم پاسخ داده شده یا نه... یاد بگیرید که محقق خوبی باشید و نه در کل اینترنت بلکه در داخل همین سایت در کمترین زمان به اطلاعات لازمه خودتون دسترسی پیدا کنید...ضمن اینکه حتی اگر سوال شما هم جدید بود ما قبلا گفتیم که هیچ تعهدی به پاسخ به همه سوالات نداریم... گرچه نهایت تلاشمون این هست که در آخر هفته ها به اکثر سوالات پاسخ داده شود
پیدا کردن مطلب مورد نظردر بین داده های سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد