بزرگ کردن اندام تناسلی - نقش ویاگرا

من پسری 24 ساله هستم که آلتی با طول 15 سانت دارم
در بعضی از فیلمهای پورنو مردهایی با آلت های با طول و قطر زیاد دیدم واین موضوع من را خیلی نگران کرده
من تا حالا سکس نداشتم و در شرف ازدواج هستم و میترسم که نتوانم همسرم را ارضا کنم
لطفا مرا راهنمایی کنید
سوال دوم در مورد قرص ویاگرا است آیا موجب بزرگ شدن آلت میشود واگر میشود آیا این تاثیر با یک بار استفاده تا آخر عمر باقی می ماند یا به مرور از بین میرود وقیمت این قرصها ومقدار مصرف آنها تا کامل کردن دوره درمان چقدر است وعوارض آن را توضیح دهید؟
سوال بعدی در مورد عمل واریکوسل است میخواستم در مورد هزینه و چگونگی این عمل توضیح دهید واینکه بعد از عمل چند روز باید استراحت کرد و آیا این عمل عوارضی هم دارد یا خیر؟
لطفا پاسخ سوالات من را کامل بدهیدو به سوالات دیگران لینک ندهید


80% آلت مردان در حد بین 7.5 تا 18 سانت هست. در ضمن ارضاءاغلب خانمها ارتباطی به اندازه آلت تناسلی مرد نداره..به این مفهوم که اغلبشون با مقاربت واژینال ارضاء نمیشن.. بلکه از ناحیه کلیتوریس هست.خوشبختانه در این مورد قبلا زیاد صحبت کردیم. مطمئنا اگه مطالب این لینک ها را به دقت بخونید.. به مقدار زیادی از استرستون کم میشه.. حد اقل اینکه بهتر یاد میگیرید که چطور همسرتونو ارضا کنید...

ارتباط طول آلت تناسلی مردان وارضا زنان
http://community.iransalamat.com/viewtopic.php?t=890
امکان افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردانه(اخبار وگزارشات)
http://community.iransalamat.com/viewtopic.php?t=178

ویاگرا برای مردانی استفاده میشه که مشکل نعوظ دارن... نه برای کسانی که میخوان طول آلتو زیاد کنند..در ضمن اثر کوتاه مدت داره و دائمی نیست... از صحبت هاتون اینطور استنباط میکنم که مطالب این بخش رو نخوانده اید
ویاگرا ( اخبار و گزارشات)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد