هر شب محتلم میشم

سلام
من الان حدود 3 ماه هست که هر شب دارم محتلم میشم
هر روز صبح باید برم حمام . خیلی سخته . میخواستم ببینم مشکلی هست .
من رفتم دکتر گفت طبیعیه ! گفتم خوب نمیشه کاری کنی که کمتر بشه ( من آخه صبح ها که بیدار میشم یک یا دو ساعت کمر درد میگیرم درست نمیتونم خم بشم )
2 تا قرص داد . گفتم اول بیام اینجا بپرسم هیچ مشکلی نداره بعد استفاده کنم :
ناپروکسن 500
و
دیازپام 2 میلی گرم
اگر ممکن هست در مورد هر 2 ش توضیح کامل بدین .


یک سوال دیگه : من از دکتر پرسیدم ببخشید من الان سن بلوغم تمام شده یا نه . گفت : چند سالته ؟ گفتم : 16.5 . گفت : دیگه آخراش هست .
ولی من فکر میکنم هنوز آلت تناسلیم رشد کامل نکرده ! ممکن هست من مشکلی داشته باشم ؟ ( در حالت شل اندازه آلت بچه ها هست و در حالت سیخ حدود 7 یا 8 سانتی متر ) ( البته من چاق هستم ! با 182 سانتی متر ، قد 110 کیلو وزن دارم ممکن هست مشکل از این باشه ؟ )
همچین موردی داریم که آلت تناسلی در چندین مرحله بزرگ شود ؟
در کل میخواد من ناراحت باشم یا نه ؟

لطفا هر چه زودتر جواب بدین ...
با تشکر . تالار های پزشکی اصولا جائی برای دریافت پاسخ سریع نیست. در ثانی در اطلاعیه های مکرر ما گفتیم که در شرایط فعلی پاسخ ها یک روز در هفته داده خواهد شد و سوم اینکه سوال شما اصلا جنبه اورژانس نداره و قبلا به کرات در باره این مسئله صحبت کردیم..

کسانی که زیاد محتلم میشن یا میل جنسی بالائی دارن و یا اینکه در معرض تحریکات زیاد مسائل جنسی هستند.و همان طور که به شما گفته شده هر شب محتلم شدن شما عادی هست. راهش اینه که اگر در معرض تحریکات جنسی هستید به نوعی پرهیز کنید از محرک های جنسی... اگر نیستید و فکر میکنید زندگی عادی دارید... هرشب محتلم شدن شما کاملا عادی هست و طبیعت بدن شما به گونه ای هست که مایع منی زیادی تولید میکنه. این مایع اگه با تحریک عمدی( خود ارضائی و یا با شریک جنسی) خارج نشه.. بطور خود به خود در شب خارج میشه.. حتی گاهی در طول روز هم بنا به دلائل غیر جنسی ... مثلا با کوچکترین استرس خارج میشه و فرد رو غافلگیر میکنه...

اینکه بعد از محتلم شدن احساس درد میکنید من ندیدیم چنین چیزی رو... مگر اینکه سوابق مکرری از عفونت دستگاه تناسلی داشته باشید که بشه به نوعی به عفونت یکی از احشاء سیستم تناسلی شک کرد...چون کم نیستند مردان دچار عفونت مزمن پروستات که با انجام مقاربت و انزال دچار درد کمر میشوند... اما چنین شواهدی برای شما وجود نداره لذا گمان نکنم اون درد چیز مهمی باشه... اون داروها هم ارتباطی به احتلام شما نداره.. بلکه صرفا مسکن و آرامش بخش است...

اندازه پیشابراه 80% مردان در حالت تحریک شده بین 7.5 تا 18 هست...
رشد و تکامل طبیعی در دوران بلوغ
بخشید ! اطلاع نداشتم !
ممنون از جواب شما ! قسمت اول کامل بود جواب ولی قسمت دوم جوابم رو کامل نگرفتم .
در ضمن من تا وقتی که شبا محتلم نمیشدم مشکل کمر درد نداشتم ! هیچ عفونتی هم ندارم !!!

"
یک سوال دیگه : من از دکتر پرسیدم ببخشید من الان سن بلوغم تمام شده یا نه . گفت : چند سالته ؟ گفتم : 16.5 . گفت : دیگه آخراش هست .
ولی من فکر میکنم هنوز آلت تناسلیم رشد کامل نکرده ! ممکن هست من مشکلی داشته باشم ؟ ( در حالت شل اندازه آلت بچه ها هست و در حالت سیخ حدود 7 یا 8 سانتی متر ) ( البته من چاق هستم ! با 182 سانتی متر ، قد 110 کیلو وزن دارم ممکن هست مشکل از این باشه ؟ )
همچین موردی داریم که آلت تناسلی در چندین مرحله بزرگ شود ؟
در کل میخواد من ناراحت باشم یا نه ؟
"

منتظرم !
این سوال ارتباطی به این تاپیک نداره. اگه لینکی که معرفی کردم رو می خوندی این سوال رو نمی کردی...

افزایش طول و قطر آلت به طور طبیعی بین سنین 10.5 الی 14.5 سالگی رخ می دهد و تکامل آلت تناسلی در سنین 12.5 الی 16.5 سالگی انجام می شود.

تکامل چند مرحله ای در این مورد صدق نمی کنه...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد