انزال در خواب - وزن

سلام
خسته نباشید
من بیست و سه سال سن دارم و به طور مداوم ورزش می کنم تغذیه مناسبی دارم و به هیچ عنوان خود ارضایی نمی کنم متاسفانه بعضی شب ها دچار انزلال در خواب میشم که یکبار این اتفاق سه بار در یک شب برام اتفاق افتاد من چون به صورت حرفه ای ورزش می کنم
چقدر این اتفاق ها روی وزن من تاثیر خواهد گذاشت؟
بهترین دارو برای کنترل میل جنسی در خواب چیست ؟ (چون بعضی شب ها در اردو هستم و شدیدا باید خودم رو کنترل کنم)
مرسی انزال در خواب به هر تعداد که رخ بده غیر عادی نیست و نباید جلوی اونو بگیرید چون یک مسئله طبیعی هست اگر از تخلیه نا بهنگام انزال شبانه ناراحت هستید تنها راه آن تخلیه گاه به گاه دستگاه تناسلی شما از اسپرم های انباشته شده است... چون وقتی بنا به طبیعت بدن اونها جمع می شوند کوچکترین محرک جنسی کافی هست که باعث تخلیه آنها شود... البته گاهی هیچ تحریکی هم وجود ندارد
احتلام شبانه (اخبار)
من هم دقیقا همین مشکل دوست عزیز را دارم
من ورزش میکنم و این مشکل از افزایش وزن من جلوگیری میکنه و یا حتی باعث کاهش وزن من هم میشود آیا من با هفته ای یک بار خودارضایی میتونم به این مشکل بهبود ببخشم حداقل اینطوری هفته ای یک باره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد