خروج ناخواسته منی شبانه

31 سال دارم و از سن 12 سالگی استمنا می کنم .
در حال حاضر مشکل من خروج ناخواسته منی (در حد چند قطره) پس خواب شبانه است . قبلا حتی در صورت بیدار ماندن در شب نیز این مشکل را داشتم ولی در حال حاضر در صورت شب بیداری مشکل خروج ناخواسته منی را ندارم . از نظر من شاید بهبود وضعیت کیفی و کمی تغذیه و کاهش نسبی استرس در من عامل آن باشد .
1- آیا استمنا عامل مشکل فوق الذکر بوده است ؟ 2- ترک استمنا سبب بهبود و رفع مشکل فوق می گردد ؟ 3- پروستات من مشکل پیدا نکرده است ؟ 4- جهت کاهش تولید هورمون های جنسی در خود از چه رزیم غذایی تبعیت کنم ؟ 5- چه دارویی را برای حل مشکل فوق پیشنهاد می کنید (لطفا داروهای گیاهی موثر را نیز نام ببرید ) ؟

معمولا این قبیل مشکلات در افرادی دیده میشه که میل جنسی بالائی دارند.. و هم سکس کمی دارند یا اصلا ندارند... وهم اینکه خود ارضائی هم نمیکنند.ولی اینکه شما هم خود ارضائی میکنید و هم شبها مایع منی از شما خارج میشود...کمی سوال برانگیز است. این قبیل افراد معمولا میل جنسی با لائی دارند.. که اغلب علت ژنتیکی دارد... البته مسائل مذهبی..خانوادگی.. اجتمائی هم دخالت دارد..وقتی میل جنسی بالا باشه. با کوچکترین عامل از جنس مخالف هورمون های جنسی شما ترشح شده..تجمع
پیدا میکند..و خارج میشود.... یک مرد ممکنه که با دیدن اندامهای برجسته زنی که عمدا قصد تحریک مردان را دارد..اصلا تحریک نشه.. در مقابل ممکنه مردی حتی با دیدن صورت خانمی که اصلا قصد جذب مردان را ندارد...شدیدا تحریک شود.

اگر شما سکس طبیعی دارید.. کمی به تعداد آن بیفزائید اگر از بابت مسائل مذهبی خود ارضائی مشکلی ندارید... کمی تعداد خود ارضائی خود را نیز افزایش دهید... ...نگران نباشید. اگر به حالت عادت تبدیل نشود اشکالی ندارد...

شما باید به اصطلاح تا جایئکه ممکن است حواستان را از مسائل سکسی منحرف کنید.. و صرف مسائل دیگر کنید.. در اینباره از شما دعوت میکنم که به این روشها توجه کنید که معمولا برای کسانی گفته میشه که خود ارضائی های بیش از حدی دارند..ممکن است این سوال برای شما پیش امده باشد که تا حالا تشویق به خود ارضائی میشد.. ولی در این قسمت بر عکس شده.. جواب سوال احتمالی شما این است...بستگی به حال مراجعه کننده ..به یکی توصیه میشود که کاملا خود ارضائی را کنار بگذارد و به یکی توصیه میشود که نه کم و نه زیاد آن را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد