مشکل کوتاهی آلت

مشکل آلت من فقط در حالت شلی است
که خود به خود شکل جمع شدن پیدا کرده
به طوری که کلاهک آلت به بیضه می چسبد
در حالت سفت بودن مشکلی نداشته و اندازه آلتم
طبیعی می باشد
البته قبلا شکل آلت من اینطور نبود
( در حالت شلی)
و نمی دانم چرا این مشکل پیش آمده
من حدود 23 سال دارم
مدتی بعد به خدمت سربازی بروم
لطفا هر کمکی که می توانید به من بکنید
با تشکر فراوان
دوست عزیز نگرانی شما کاملا کاملا کاملا بی مورد است. اصلا اندازه آلت در هنگام شل بودن مطرح نیست. برای همه مردها بستگی به شرایطی که در اون هستند فرق میکنه. مثلا در دمای پایین الت به بیضه ها می چسبه. در مورد سربازی هم اصلا نگران نباش عزیز من. اصلا چه ربطی داره؟؟؟!!! من مردهایی را دیدم که طول آلت انها در حالت عادی 1 سانتی متر است ولی در حالت نعوذ به 17 سانتی متر میرسد این توضیحات نشون نمیده که مشکلی داشته باشین...

پیشنهاد من این هست که این لینک ها رو بخونید... اگه احساس می کنید مسئله غیر عادی وجود داره به پزشک جراح مراجعه کنید...چون بیماریها و مشکلات اون قسمت از این موارد خارج نیست...

بعضی از علل مشکلات ظاهری آلت مردانه
http://community.iransalamat.com/about948.html
بیماریهای اکتسابی آلت تناسلی مردانه(بجزعفونی ها)
http://community.iransalamat.com/about2916.html

خواهشی که ازتون دارم اینکه برای هر سوال تاپیک جداگانه ایجاد نکنید.. شما می توانید در ادامه همان سوال اول که با اولین تاپیک ایجاد کرده اید.. سوال های بعدی خودتون رو در همان تاپیک مطرح کنید.. تاپیک شما خود بخود در راس تاپیک های همان بخش روئیت میشود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد