محتلم شدن در خواب

همسر بنده در خواب محتلم می شود و خواب می بیند که با زن دیگری همبستر شده است من همیشه فکر می کردم مردان مجرد این مشکل را دارند و از این موضوع خیلی ناراحتم نمی دانم برای چه ایشان به این صورت خواب می بینند وظیفه بنده در این راستا چیست؟ در ضمن من از ایشان تمکین می کنم.لطفاً قضیه را برای من روشن کنید آیا این حالت طبیعی است یا قصور از بنده است.ممنون سلام
اگر همسر شما در عین داشتن همسر و روابط زناشوئی اقدام به خود ارضائی میکرد میشود گفت که احتمالا در روابط سکسی شما اشکالی وجود دارد.. که باید ریشه یابی شده و پیگیری شوند...ولی خوشبختانه چنین حالتی وجود ندارد.

تنها مسئله ای که در این بین وجود دارد این است که. میل جنسی همسر شما , از میل جنسی شما بیشتر است وشاید از میل جنسیقیه آقایون هم بیشتر باشه..مایع منی سه ماه قبل تولید شده ولی به دلیل تحریکات جنسی که اغلب ناخود آگاه رخ میدهد هورمونهایجنسی بیشتری تولید شده.. و شبانه خارج میشود. این مسائل بیشتر جنبه ژنی دارد.. البته فاکتور های خانوادگی مذهبی.. .. هم نقش دارد. ممکن است یک آقا با دیدن اندام های برجسته یک زن که مانتو تنگی پوسیده اصلا تحریک نشود.. ولی فردی دیگرحتی با دیدن صورت خانمی که سعی ندارد با عث تحریک دیگر مردان شود... شدیدا تحریک شود...

همانطوری که خودتان هم اشاره داشته اید.. چه خوب است که در سکس هر دو لذت ببرند و هر دو سعی کنند که برای هرچه بیشتر لذت بردن طرف دیگر تلاش کنند. ولی اکثر صاحبنظران معتقد هستند که باید بانوان گرامی ما ..نسبت به مسئله جنسی
شوهرانشان تمایل بیشتری نشان دهند...حتی اگر( گاهی لذت هم نمیبرند .. یا بقول خودشان به ارگاسم نمیرسند وهمیشه یکطرفه هست... و از این جور حرفا...)..حتی میتوان گفت ارضا مردان یکی از وظایف زنان است.

من احساس میکنم. همسر شما به اندازه کافی ارضا نشده است.. وخود ارضائی هم نمیکند...احتمالا ..جذابیت سکسی شما برای وی کم شده است...چه بسیار زنان زیبا وخوش اندامی دیده میشود که پس از مدت کوتاهی از ازدواج دیگه مرد تمایلی برای وی ندارد.. البته میتونه دلایل زیا دی داشته باشه... ولی یک دلیل عمده .. غرور بیجای زنان.. و بی توجهی اونها نسبت به این مسئله مهم هست.. حتی اینم بگم نامه ای از آقائی داشتم که میگفت..من همسرم را خیلی دوست دارم.. او بسیار زیبا و خوش اندام است..ولی اجازه سکس برای تفریح را به من نمیدهد و معتقد است سکس فقط برای بچه دارشدن باید صورت گیرد.. اما چه باید بکنید.

اولا من پیشنهاد میکنم برای اینکه شما جذابیت سکسی لازمه را داشته باشید..شبها در بستر های جداگانه بخوابید و فقط وقتی میل به سکس دارید با هم باشید. وبعد اینکه تعدادسکستان را بیشتر کنید.. و اینکه سعی کنید او به شما بیشتر تمایل نشان دهد.. و اگر خواب زنی را میبیند.. تصویر شما در ذهن باشد.. برای وی بیشتر آرایش کنید..بیشتر پای حرف وی بشینید.. غذاهای مورد علاقه وی را بیشتر درست کنید.. گاهی بعضی مواد غذائی محرک جنسی است .. از آنها پرهیز کنید..مثل پیاز.. وغیره.. که در این لینک خودمان به اون اشاره شده...سعی کنید حتی المقدور به نوع سکس بخصوصی که میدانید وی دوست دارد تمایل بیشتری نشان دهید.......

شاید مصرف برخی غذاها و مواد غذایی محرک همراه چند دلیل دیگر باعث این کار شود ولی مطمپن باشید اگر دلیل از شما نیست پس جای نگرانی وجود ندارد چون در حالت عادی فقط اضافی شهوت در خواب دفع میشود مگر اینکه بیماری در بین باشد که در این صورت باید توسط پزشک متخصص ریشه یابی شود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد