جلوگیری از خروج مایع منی

باسلام
می خواستم بدانم زمانی که خود را به ارگاسم میرسانیم و قبل از اینکه منی از عالت خارج شود اگر با دو دست عالت را محکم بگیریم ونگذاریم که منی خارج شود ممکن است عوارض ناشی از این عمل وجود داشته باشد؟
یک سوال دیگر اینکه چکونه میتوان قوای جنسی را به تعلیق در آورد؟

با تشکر
با سلام

سوال اول : بله مضر است بهتر است دیگه اون کار رو ادامه ندید. قبلا صحبت کردیم

جلوگیری از خروج اسپرم پس از رسیدن به ارگاسم
http://community.iransalamat.com/about4024.html

سوال دوم : برای یک مسئله طبیعی درمانی وجود ندارد
تاپیک های مرتبط
http://community.iransalamat.com/about6289.html
http://community.iransalamat.com/viewtopic.php?t=8303 شما در مقاله ای این کار را یکی از روشهای درمان انزال زودرس معرفی کرده بودید. البته با این تفاوت که در این مقاله ذکر شده که پس از 2 بار فشردن سر الت دفعه سوم باید انزال صورت گیرد.
اگر در انتها منی خارج شود باز هم انجام این کار مضر است؟
تکنیک فشردن(روش start & stop) :در این متد فرد ویا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک میکند ، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید ، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا میفشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار میکنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را میدهند .با تکرار این کار 1 تا 2 مرتبه در هفته کنترل جنسی انها بالا میرود و زمان نزدیکی را میتوانند افزایش دهند
 سلام

اگر حالت تحریک و خروج انزل شروع شود و به نوعی مانع خروج آن شوند... بله درسته برای سلامتی دستگاه تناسلی خوب نیست... اما منظور آن متن این هست که قبل از آنکه احساس انزال به مرد دست بدهد... می خواستم بدانم زمانی که خود را به ارگاسم میرسانیم و قبل از اینکه منی از آلت خارج شود اگر با دو دست عالت را محکم بگیریم ونگذاریم که منی خارج شود ممکن است عوارض ناشی از این عمل وجود داشته باشد؟
یک سوال دیگر اینکه چکونه میتوان قوای جنسی را به تعلیق در آورد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد