شب ادراری فرد بزرگسال

من پسری هستم 21 ساله که مدتی است که صبح ها هنگام بلند شدن از خواب متوجه ادرار یا مایع بی رنگ می شوم
خواهشمندم مرا در این خصوص یاری نمائید .:cry: باید به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید. به نظر میرسه شب ادراری دارید. قبلا به سوالات مشابه پاسخ کاملی داده شده است
من یک ماه پیش از خواب که بیدار شدم متوجه ادرار در رخته خوابم شدم
گذشت تا چند شب پیش که دوباره این موضوع اتفاق افتاد
این در حالی ست که من دو ماه دیگه ازدواج میکنم و نگرانیم از این است که این اتفاق اون موقع و وقتی
در کنار او در خواب باشم بیوفته
میخوام بدونم دلیل این چی میتونه باشه؟ممنونم بهتره به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید تا ارزیابی کنند که علت چه هست.این مشکل در 2% بالغین وجود دارد
یک حالت آن ادامه مشکلات کودکی هست... اما حالت شایعتر آن بدون سابقه مشکلات کودکی است.

علل: مشکل ژنتیکی ( در واقع ادامه مشکلات کودکی است) - تولید زیاد یک هورمون مغزی - مثانه کوچک- فعالیت بیش از حد گردن مثانه- مصرف داروهای اعصاب و روان مخصوصا خواب آور ها- مصرف بیش از الکل و مواد حاوی کافئین- دیابت پنهان-
افتادگی لگم خانمها- مشکلات پروستات مردان- عفونت ادراری - سنگ ادراری- اختلال سیستم عصبی دستگاه ادراری- ناهنجاریهای مادرزادی- سرطان مثانه- اختلالات تنفسی هنگام خواب.در موارد نادر هم وجود استرس و اضطراب علت است

از راهنمایی شما ممنونم
ببخشید این فرموده شما
"مصرف بیش از الکل و مواد حاوی کافئین-" منظورچایی هم هست؟ چون من چای فراوان مصرف میکنم


و در مورد این جمله "فعالیت بیش از حد گردن مثانه " چگونه اتفاق میوفته منظورم اینه که چه فعالیت یا فعالیت هایی باعثش میشن؟؟

ممنونم

با تشکر فراوان از شما
با اجازتون من چند تا سوال دیگه از توضیحات جامع شما دارم:

در رابطه با این جملات

"تولید زیاد یک هورمون مغزی" -------> میشه بی زحمت مثال بزنین؟؟

"فعالیت بیش از حد گردن مثانه" ------> این فعالیت چیه و چگونه ایجاد میشود؟

"مصرف بیش از الکل و مواد حاوی کافئین" ----> من چای زیاد مینوشم , ایا می تونه این باشه؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد