خود ارضایی و واریکوسل

سلام به همه انجمن ایران سلامت و به خصوص دکترای عزیز...من چند سالی هست مطالب شما رو میخونم....واقعا خوشحالم که همچین سایتی هست و آدم میتونه بهش اعتماد کنه....دست همتون درد نکنه و خسته نباشید...و اما سوالم:
شرمنده میدونم هم در باره خودارضایی خیلی صحبت شده و هم درباره واریسکول....اما من فکر کنم مشکل من به هردو مربوط بشه...من 19 سالمه و 4 یا 5 ساله که خود ارضایی میکنم....تا حالا مشکل خاصی نداشتم...اوایل که خود ارضایی میکردم هیچ اطلاعی در مورد انزال زودرس و این حرفا نداشتم اما چون همیشه دنبال سکسولوژی بودم فهمیدم چیه و خیلی نگران شدم....قبلا از روان کننده استفاده میکردم اما الان 2 سالی میشه برای کم شدن احتمال اینکه شاید زود انزالی پیدا کنم دیگه از هیچ روان کننده ای استفاده نمیکنم.....همیشه زمان خود ارضایی من بیشتر از نیم ساعته....بعضی مواقع حتی به یک ساعت یا بیشتر هم رسیده....یعنی وقتی به مرحله انزال میرسیدم چند لحظه صبر میکردم و این روند تا حدودا یک ساعت طول میکشید...الان مدتیه چه بعد از چند دقیق خود ارضایی احساس خفیفی از درد دارم....خودم رو که معاینه کردم دیدم در بالای بیضه چپم همون توده ای رو میبینم که احتمالا شما بهش واریسکول میگید....البته فقط موقع خود ارضایی وجود داره و مواقع دیگه نه دردی هست و نه توده ای...من تازه با واریسکول آشنا شدم و الان خیلی خیلی نگرانم...مخصوصابه نازایی هم مربوط میشه....حالا آیا طولانی شدن خود ارضایی من مشکلی برام پیش میاره؟آیا ممکنه به واریسکول دچار شده باشم؟خیلی گرانم:cry::cry:.....درضمن شهوتم هم بالاست و مجبورم هر روز یا یک روز در میون خود ارضایی کنم....ببخشید که سوالم خیلی طولانی شد...مجبور بودم همش رو توضیح بدم.....منتظر جوابتون هستم....خواهش میکنم تا جایی که ممکنه برام همه چیز رو توضیح بدید..ممنونم...موفق باشید خوشحال هستم که شما کاربر دائمی سایت هستید

باید عرض کنم خود ارضائی با عث هیچ مشکل جسمی نمیشه... و دلیلی هم برای اینکار نیست چون وقتی مکانیزم خود ارضائی چیزی جدا از مقاربت با شریک جنسی نیست... دلیلی نداره که اتفاقی در خود ارضائی بیفته که با مقاربت با شریک جنسی نمی افته... لذا نگرانی از بابت ارتباط واریکوسل با خود ارضائی بی مورد هست.اینکه شما در معاینه چیزی پیدا کرده اید... در جای خودش مهم هست... اما الزاما دلیل بر وجود واریکوسل نیست.تشخیص واریکوسل صرفا با معاینه پزشک جراح و کمک گرفتن از سونو گرافی ... هست. بد نیست که پزشک کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید .ممکنه اونچه که شما در معاینه پیدا کرده اید...یکی از توده های اضافی خوش خیم داخل کیسه بیضه باشه...مثل اسپرماتوسل...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد