هزینه عمل واریکوسل و درصد موفقیت

بنام خدا
با تشکر از شما به جهت راه اندازی چنین سایت مفیدی .
30 سال سن دارم و یکسال است که تصمیم به بچه دار شدن داریم اما موفق نشدیم . در آزمایش منایع منی اینجانب متاسفانه تعداد اسپرم صفر بود و در مراجه به پزشک ، گفته شد که بیضه چپ من مبتلا به واریکوسل شدید و سمت راستی مختصر میباشد بطوریکه اندازه بیضه را کوچک نموده (چپ 2*1 و راست 3*1.5) . فعلا دکتر درمان دارویی را پیشنهاد نمودند و گفتند در صورت تصمیم به عمل واریکوسل ، مجددا مراجعه نمایم .
حال سوال من این است که با وضعیت من آیا امکان درمان با جراحی یا دارو ممکن است؟ چند درصد ؟
اگر امکان درمان وجود دارد به نظر شما بهترین پزشکان کدامند و هزینه جراحی حدودا چقدر میباشد؟ (اینجانب بیمه تامین اجتماعی دارم)
با تشکر مجدد 
 
 
با سلام و با تشکر از مشاوره
با توجه به اتروفی بیضه و میزان اسپرم صفر در ازمایش اسپرموگرام توصیه میکنم اصلا به فکر عمل واریکوسل نباشید جون هیچ سودی از این عمل عاید شما نخواهد شد....
ابتدا باید بیوپسی بیضه برای شما انجام گیرد تا از وجود اسپرم در بافت بیضه شما اطمینان حاصل گردد .
اگر خوش شانس باشید و اسپرم در بافت بیضه وجود داشته باشد از مقادیر بسیار کم ان نیز در میکرواینجکشن میتوان استفاده کرد . در موارد نادری انسداد در لوله های منی بر وجود دارد که در این حالت نیز عمل کاریکوسل به برطرف شدن ان کمکی نمیکند.
عمل واریکوسا در کسانس که کاهش مختصری در مقادیر پارامترهای اسپرموگرام دارند . ممکنست !!1 موجب بهبود علایم شود ولی در وارد شدید هیچ تاثیری ندارد. 
 
 
با سلام و تشکر از اینکه به این سرعت پاسخ سوال بنده را دادید.
بهترین راهی که برای اینجانب پیشنهاد مینمائید چیست و چند درصد امید به بهبودی میرود ؟
ضمنا با توجه به محل زندگی اینجانب (همدان) برای درمان به کجا میتوانم مراجعه نمایم ؟
و هزینه های درمان در چه حدودی میباشد؟ 
 
 
بیوپسی بیضه عمل بسیار ساده است که حتما در محل زندگی خود میتوانید انرا انجام دهید .
اگر در بافت بیضه شما اسپرم وجود داشت از همین اسپرمهای داخل خود بیضه میتوان برای لقاح ازمایشگاهی استفاده نمود . اگر خیلی بد شانس باشید و اصلا در بیضه شما هیچ اسپرمی یافت نشود در این صورت از جنین اهدایی .... میتوانید بهره بگیرید. البته در سالهای اینده دانشمندان در پی ان هستند که از سلولهای معمولی شخص نیز بتوانند اسپرم تولید کنند ولی فعلا این عمل در حد ازمایشگاهی قابل انجام می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد