شکل غیر طبیعی بیضه

با سلام
پسری 21 ساله هستم که بیضه سمت چپ من همواره دارای تورم است مثل اینکه بیضه در یک کیسه از مایعی باشد ور در هنگام معاینه با دست باید کمی فشار آورم که خود بیضه احساس بشه و البته با این فشار کمی هم درد ایجاد میشود اما بیضه سمت راست در هنگام معاینه کاملا سفت احساس میشه.
البته بعد از خود ارضایی و یا بعد از آمدن مایع منی در شب این حالت برطرف شده و بیضه در بیضه دان به حالت افتاتده کاملا سفت قابل لمس است که در این حالت کاملا مشخص است که از بیضه سمت راست کوچک تر است ولی در بقیه موارد مانند آنست که در درون کیسه پر از مایع محبوس باشد و آن کیسه تا 3 برابر بزرگ تر میشود
در هنگام سرما و سفت شدم بیضه دانها این حالت اصلا قابل بررسی نیست
میخواست ببینم این علاءم آیا نشانهپ بیماری حادی است یا خیر 
 
 
شما تا معاینه نشید اظهار نظر کردن صحیح نیست...لذا بهتره توسط پزشک جراح کلیه و مجاری ادراری یا ارولوژیست معاینه بشید.. من فقط حدس میزنم.. احتمال داره کیستی در بیضه چپ شما ایجاد شده باشه که آب در اون جمع شده و بهش میگن هیدورسل.. در باره اش قبلا صحبت شده..
توده کیستی پر از آب در کیسه بیضه (هیدورسل)
 
 
با سلام :cry:
من پسری 24 ساله هستم.تا حدودا یک سال پیش خود ارزایی می کردم.
نتایج منفی که از آن تا کنون دیده ام کوچک بودن بیضه ها و کیسه بیضه ام که خیلی مرا نگران کرده است و به همین دلیل فرصت ازدواج خودم را از بین بردم.زیرا فکر می کنم که با شرایطی که من دارم از سکسی که با من داشته باشد راضی نمی شود.اندازه تقریبی بیضه راستم حدود 2 سانت و بیضه چپم که از بیضه راست نیز مقداری کوچکتر است.همچنین کیسه بیضه ام نیز خیلی کوچک است که حتی بیضه ها فضای کافی برای راحت بودن ندارند.لطفا به من کمک کنید و راه درمان را به من نشان دهید تا بتوانم حداقل فکر ازدواج را در آینده بکنم.منتظر هستم 
 
 
خود ارضائی باعث کوچک شدن بیضه ها نمیشه و نگرانی شما بی مورد هست.. معمولا اندازه های بیضه طبیعی
به این صورت است.. طول متوسط بیضه 4.6 سانتیمتر( محدوده 3.6-5.5), عرض متوسط آن 2.6 ( محدوده 2.1-3.2) و حجم متوسط 18.6( 4.6) است.. اگر شما از نظر اندازه های بیضه هاتون نگرانی دارید .. بهتره اول به لینکهائی که اطلاعات خوبی در این مورد میدن( در بالا اشاره شده..) توجه کنید.. اگر فکر میکنید مورد غیر طبیعی دیده میشه.. به پزشک جراح کلیه و مجاری ا دراری مراجعه کنید.. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد