جلوگیری از خروج اسپرم پس از رسیدن به ارگاسم

 ا عرض سلام و خسته نباشید به شما وهمکارانتان: میخواستم بدونم که اگه فرد به ارگاسم برسه ولی ازخروج مایع منی جلوگیری کنه و فقط مایع ترشحی غدد ویزوکول سیمینال و پرستات ازش خارج بشه ایا اثر منفی روی بدن داره یا نه؟توضیح:من به دلیل ورزشی که انجام میدم و فلسفه ای که این ورزش داره (مبنی بر اینکه اسپرم به عنوان یه منبع کمکی ذخیره انرزی در بدن میباشه)گاهی اوقات قبل از رسیدن به ارگاسم انتهای الت تناسلی را میگیرم و فشار میدم و تا چند لحظه نگه میدارم که این باعث میشه خروج اسپرم به حداقل برسه و میزان لذائذ جنسی ام به مرور افزایش یافته و همچنین مدت زمان کورس جنسی ام افزایش یابد به طوری که بعد چند وقتی که این کار را انجام دادم مدت زمان رسیدن به ارگاسم در من به مدت15 تا 40 دقیقه رسیده و همینطور بعد از ارگاسم سستی کمتری در بدنم احساس میکنم و یه احساس کیفور شدگی هم ایجاد میکنه میخواستم بدونم که ایا این چیزی که من بر اساس تجربه پیدا کردم ایا مبنا علمی داره یا نه و اینکه خروج اسپرم را به حداقل میرسانه مضره یا مفید در ضمن ممنون میشم که در مورد جذب اسپرم توسط دیواره لوله اسپرمبر برایم توضیحی بدهید که چه مکانیسمی داره ................موفق باشید


پاسخ:   نگهداشتن مایع منی و جلوگیری از خروج اون .. در طول زمان به سلامت دستگاه تناسلی شما آسیب وارد میکنه.. بهتره دیگه اینکارو انجام ندید..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد