خروج منی با ادرار کردن

سوال:
بعضی وقتها پس از ادرار مقدار کمی مثلا دو یا سه قطره منی خارج میشود علت چیست ایا به ضعف دستگاه تناسلی بر می گردد من قبلا استمنا میکردم اما به دلیل حرام بودن انرا کنار گذاشتم ایا به دلیل استمنا دستگاه تناسلی من ضعیف شده است من نگران اینده خود میباشم ایا من قادر به نزدیکی با همسر اینده خود می باشم
جواب:
شما هیچ مشکلی ندارید.. و خروج مایع منی به هنگام ادرار و یا حتی مدفوع کردن.. مسئله ای عادی هست و جای نگرانی نداره

سوال:
بعضی وقتها موقع ادرار چند قطره منی خارج میشه. و همینطور حالت لخته سفید خیلی چسبناک داره. گاهی بعد از ادرار مقداری
کف و یا حباب از آلتم خارج میشه. وهمینطور مدت زیادی هست که شبها , بدون اینکه آلتم بزرگ و راست شود از من مایع منی
خارج میشه... در صورتیکه قبلا اگر محتلم میشدم.. در حالت نعوظ بوده..آیا من مشکل دارم؟
جواب:
خروج منی هنگام ادرار و یا حتی مدفوع عادی هست. رنگ سفید هادی هست.اون کف و حباب دار شدن هم عادی هست.برای خروج منی.. درسته که اغلب دیده میشه که با نعوظ هست.. اما گاهی بدون اینکه نعوظی رخ داده باشه.. انزال صورت میگیره
و اونهم عادی هست. و همینطور اون مسئله لخته شدن و بقول خودتون چسبناک شدن هم عادی هست.
سوال:
چند سالی است که بدون تحریک جنسی در موقع دفع ادرار ازمن منی خارج میشود البته همیشگی نیست ودر هر هفته یک بار این اتفاق می افتد .
سن من 23 است وبدون اینکه تحریک شوم این اتفاق می افتد
جواب:
این مسئله عادی هست و جای نگرانی و پیگیری های بعدی رو نداره
تولید و ترشح هورمون های مردانه و مایع منی شما زیاد هست و مسئله غیر عادی نیست.این چیزا برمیگرده به میل جنسی بالای افراد و ترشح ناخود آگاه هورمون های مردانه افراد. بعضی پسرا هستند که میل بالای دارند و با دیدن اندام جنسی زنی که اصلا قصد تحریک مردا رو نداره شدیدا تحریک میشن.. بعضی ها هم هستند که با دیدن حتی خوش هیکل ترین زنانی که به هر وسیله ای قصد تحریک اونها رو دارن...احساس خاصی ندارن.. و یا حد اقل اینکه تحریکشون عادی هست..

راهش این هست که گاه به گاه مایع منی رو خارج کنید که برای سلامتی خودتون هم خوب هست.. به شرطی که به حالت افراط و اعتیاد آور تبدیل نشه....
__________________
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد