خروج بی اختیار مایع منی بدون تحریک شدن

با سلام خدمت سروران گرامی

بنده چند سوال از مدیران محترم این سایت دارم در صورت امکان بنده را راهنمایی بفرمایید باتشکر
جنسیت بنده : مرد 26 ساله مجرد

1- حدود ده روز پیش بعد از اینکه با کامپیوتر کار میکردم و بر روی صندلی نشسته بودم پس از اینکه از جای خود برخواستم احساس کردم که مایعی از آلت تناسلی ام تراوش کرده است که البته به دلیل اینکه بنده هیچگونه تحریک جنسی در آن وقت نداشتم این حالت برایم عجیب بود -- مسائله قابل ذکر اینکه بنده در کافی نت مشغول به کار با کامپیوتر بودم و لباس راحتی منزل را بر تن نداشتم

آیا این مساله جای نگرانی دارد ؟

2- سوال دیگر اینکه دو سه روز پیش احساس درد خفیفی را در بیضه سمت چپ خودم میکردم و این درد از صبح تا شب ادامه داشت البته گاهی اوقات درد کم و زیاد میشد و در حالت های ایستاده و یا حالتی که بیضه ام تحت فشار کمی قرار میگرفت این درد را بیشتر احساس میکردم
این درد را یکی دو روز احساس نمی کردم که دوباره امروز این درد به سراغم امد ولی به میزان خیلی کم و گاهی اوقات این درد را احساس میکنم

3- بر خلاف اینکه مدتها ( حدود 4-5 سال ) احتلام های پیاپی داشتم و معمولا هر هفته 2 تا 3 بار این اتفاق برایم میافتاد به تازگی این مساله تقریبا به صفر رسیده است
در این مساله اشکالی می بینید ؟

در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید
با تشکر از شما عزیزان
 
1- مشکلی وجود ندارد

2- درد های ناحیه کیسه بیضه علل متعددی دارد که ما قبلا در باره اونها مفصلا صحبت کردیم ( فعلا لینک آن آماده نیست خودتون می توانید پیدا کنید ) اغلب آنها گذرا و خوش خیم هستند و اهمیت چندانی ندارند... اگر تکرار شد برای ارزیابی به پزشک داخلی مراجعه کنید

3- اگر مردی در هیچ کدام از حالت های احتلام شبانه و یا خود ارضائی و یا با تحریک شریک جنسی انزال ندارد نیاز به بررسی دارد ... در غیر اینصورت مشکلی وجود ندارد...

بیماری های کیسه بیضه(مقالات)
http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=2285
علل درد های بیضه و کیسه بیضه
http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=871

انزال و ارگاسم در خواب - مردان و زنان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد