واریکوسل گرید 2

من پسری 21 ساله ومجرد هستم ازسن بلوغم تا18 سالگی ازنظرجنسی خوب بودم وهر هفته یک بارمحتلم میشدم وازانزلال لذت میبردم وبه جنس مونث (زن)علاقه خیلی زیاد داشتم تا ازسه سال قبل دچار یک سری ناراحتی شدم که به این شرح است ازسه سال قبل تا به حالا دچار کم شدن میل جنسی یا ضعف جنسی شدم واحساس جنسیه خیلی کمی به جنس مخالف یعنی جنس مونث(زن)دارم وبیشتراحساس زنانگی در خود دارم ودچار ناراحتی من شده که جنسیت مردانگی من از بین رفته یا نه.وبرخی اوقات دچار سنگین شدن بیضه میشوم ودچار سرد شدن پوست بیضه وآلت تناسلیم شده است وبعضی اوقات بیضه سمت چپم دچار درد کمی میشود بیشتر موقعی که عصبانی میشوم این حالت پیش میاید وهردوماه یکبار در خواب محتلم میشوم ولذت خیلی پایینی از این محتلم شدنم در خواب میبرم ومایع منی حالت زرد رنگی به خود دارد ودارای غلضت خیلی کمی است واین بیماری باعث شده فعالیت من کم شده وهمیشه خسته هستم وسونو گرافی کردم نوشته بود اندازه هر دو بیضه نرمال است
آزمایش و سونوگرافی در امسال دادم به این صورت بود

اندازه و اکوی هر دو Testis نرمال است و قطر وریدهای سمت چپ با مانور والسالو به mm2.4 می رسد که نشانه واریکوسل است
خواستم بدانم واریکوسل من درجه چند است (آیا شدید است) و این مشکلات من بعد از عمل خوب میشود و اگر میدانید از سربازی معاف هستم یا نه
(دیپلمه هستم)
تا کی فرصت دارم عمل کنم و هزینه آن چقدر است

Appearance: normal
Color: milky
Volume: 4
Viscosity: normal
PH: 7.6
Liquefaction: 20
Sperm count: 50000000
Sperm count Ejaculation: 200000000
Motility after 1 hrs: 60
Motility after 2 hrs: 57
Motility after 3 hrs: 31
Non motile: 40
Grade (comment) : 3
Normal: 85
Abnormal: 15
Bent neck : 5
Short tail : 5
Giant head : 5
WBC: 3-5
RBC: 1-2
EP cell: -
Germinal cell: -

Grader (3): sperms moving at moderate speed with forward progression.
عارضه مهمی که واریکوسل ایجاد میکنه تولید اسپرم های مردانه کم و یا با کیفیت پائین هست.بلافاصله پس از عمل قدرت باروری به حد نرمال میرسه.. بقیه مسائلی که اشاره کردین ارتباطی با واریکوسل نداره..و جوابی هم برای سوالات متفرقه ای که در این مورد پرسیدین ندارم...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد