تک بیضه بودن مرد - پیش آب

با سلام
من تک بیضه هستم(در زمان کودکی یکی از بیضه هایم را تخلیه نموده اند). آزمایش اسپرمی که انجام داده ام نشان میدهد که مقدار و تحرک اسپرمهای من به مراتب کمتر از حالت نرمال است.میخواستم بپرسم که آیا این موضوع در مورد مایع قبل از انزال (پیش آب) من هم صادق است و آیا اصلا مایع پیش آب من(با توجه به تک بیضه بودن من) قابلیت باردار کردن دارد یاخیر؟ اگرچه من از ... به من گفته اند که به طور کلی هیچ پیش آبی قابلیت باردارکردن را ندارد و تنها مایه منی میتواند باردار نماید ولی من متاسفانه در تالار در رابطه با پیش آب مطلبی را خواندم که نوشته اید پیش آب میتواند باردار نماید!!که این مطلب مرا نگران ساخت به هر حال با توجه به شرایط خاص من(تک بیضه)لطفا نظر خود را بگویید.متشکرم 

 

مایع پیش آب در هر صورتی حاوی اسپرم هست و تک بیضه بودن و یا نبودن... تاثیری روی این مسئله نداره
پیش آب(مایع قبل از منی)
http://community.iransalamat.com/viewtopic.php?t=7609

شما اگر به گفته های اون افراد و یا اعتقادات خودتون ایمان دارید... دلیلی نداره به این سایت مراجعه کنید...

وضعیت جنسی پس از جراحی و درآوردن بیضه ها
http://community.iransalamat.com/about6900.html
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد