طول آلت مرد

 سلام
چیزهایى که مى نویسم ممکن است احمقانه و مسخره باشد ولى من دوست دارم به جواب مورد نظرم برسم.
با توجه به اینکه علم پزشکى پیشرفت کرده است که بتوان مشکلات مردم را برطرف نماید. همانطور که خانمى سینه اش کوچک است مى تواند با جراحى آن را بزرگ نماید یا بر عکس. یا اینکه سینه اش شل است مى تواند با جراحى آن را فیکس کرد و .... همینطور هم زیبایى صورت، تناسب اندام و چه و چه.
اما در مورد آلت مردانه هر غلطى که براى رفع کوتاهى آلت مرد به هنگام شق شدگى کشف شده است که اینها هم غلط از آب درآمده یا اینکه اختلال جنسى ایجاد مى نماید.
واقعا مردان باید به خوش شانسى زنان غصه بخورد تا اینکه آسمان و زمین به ستوه آید...
درمورد روش total phallic reconstruction ( که اخیرا خوانده ام ) که آخرین روش مى باشد کمى واضح تر توضیح دهید که این روش در ایران امکان پذیر است اگر بله هزینه آن چقدر است؟ اصلا این روش هیچ گونه مشکلى اعم از اختلال جنسى، کم شدن میل جنسى، کاهش قواى جنسى ،‌انزال زود رس، بچه دار نشدن، نا هنجاریهاى مادر زادى و ... ایجاد نمى کند؟
با توجه به اینکه من نزدیک 19 سال سن دارم و هیچ گونه مشکلى در آلتم ندارم تنها مشکلى دارم این است که در حالت راست شدگى حدود 11 سانت طول داره و خیلىِ دلم مى خواد که 15 تا 18 سانت طول داشته باشد و قطر آن هم متناسب با طول آن. که این یکى از خصایص فطرى انسان است که انکار ناپذیر مى باشد.
شما گفتید که در این سن قضاوت زود است و باید تا سن 24 – 21سال صبر کرد. اگر خداى ناکرده طول آن افزایش نیافت چه خاکى به سرم بریزم؟!
در مورد پرورش اندام که حجم بدن انسان را افزایش مى دهد آیا تمرینات به خصوصى است که طول و قطر آلت مرد را افزایش دهد؟! با عرض شرمنده از نوشتن این مطالب.
امیدوارم به جواب سوالاتم برسم. من فکر کنم علم پزشکی به اندازه کافی هم داره به مردان کمک میکنه.. همانطور که روشهای مختلفی را برای زیبائی و تناسب اندام زنان پیشنهاد داده و خیلی هاشون هم جواب داده است . برای مردان هم اولا روشهای علمی خوبی هم برای پرورش اندام
اونها پیشنهاد داده و اخیرا هم که برای مشکلاتی مثل طول آلت روشهایی پیشنهاد شده که خودتان خوانده اید..

در باره اون روش باید بگم که اولا روش بسیار جدیدی است که تازه خبرش منتشر شده و من بعید میدانم که هنوز هیچ جراحی در ایران اینکار را انجام دهد.. تازه نتایج در بهترین شرایط هست.. یعنی بهترین جراح ووبهترین امکانات.. در باره عوارض عمل مطلب زیادی در اون مقاله نیامده فقط نوشته که به اندازه 10 سانتی متر افزایش طول داشته اند و اکثرا هم از عمل راضی بوده اند ..مشکلاتی هم که در نتیجه عمل ایجاد شده در 5 نفر از 9 نفر مسئله مهمی نبوده است..البته این را هم بگم که این روش برای مواردی فعلا انجام میشود که واقعا جنبه علمی دارد..یعنی دچار بیماری شده که در حالت راست شده ماکزیمم به 7.5 میرسیدهحتی بعضی 2.5 بوده است...

من به شما پیشنهاد میکنم که حد اقل چند سالی صبر کنید تا این روش به ایران بیاید ..بعد باید بگردید ببینید کدام جراح است کهبهتر عمل میکند... و داستان های بعدی...

در باره اینکه گفتید با روشهای پرورش اندام...به هدفتون برسید.. من که شخصا چیزی در این مورد نشنیده ام..ولی بیاد داشته باشید که گفتم برای اینکه شما به هدفتون برسید باید کاری کنید که تمام لایه های بافت طبیعی آلت هم بزرگ شود.. پرورش اندامی ها
بیشتر روی عضلات سطحی کار میکنند و آنها را حجیم میکنند.. دیگه نمیتونند به لایه های عصبی .سیاهرگ سرخرگ کاری داشته باشند.. واصلا عملی نیست و ار فکرش بیا بیرون .. چون اون قسمت شبکه عصبی بسیار قوی داره که کار اصلی آلت در تمام
مراحل جنسی به همین شبکه عصبی وابسته است .. و هرگونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد