بزرگ کردن اندام تناسلی مردانه -سراب یا واقعیت

می خواستم درباره اندازه طبیعی الت تناسلی مردان بالغ نکاتی بدانم
اجازه میخوام جواب شما را در چند جمله ( انتهای این نامه ) خلاصه کنم . برای کسانی که احیانا با این مطالب قانع نشده اند و نیاز به اطلاعات بیشتری دارند دعوت می شود که به نامه های بعدی این موضوع توجه کنند.چون از جنبه های مختلف در باره این موضوع صحبت شده از این به بعد از پاسخ به سوالات تلفنی و ایمیل ویا هرگونه موضوع مرتبط با این مباحث معذور هستیم مگر آنکه خودمان مطلب جدیدی داشته باشیم که به اطلاع میرسانیم

در 80 % مردان , اندازه آلت تناسلی , بین 7.5 تا 17 سانت در حالت نعوظ متغیر است. دوستان برای اطلاع از وضعیت خودشون می توانند به جداول مربوطه که در نامه های بعدی آمده است توجه کنند. هیچ کدام از مردانی که اندازه آلت تناسلی در آن حدود داشته باشند مشکلات جنسی و حتی باروری ندارند. تنها روش منطقی برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان جراحی است اما نه برای جراح و نه برای مراجعه کننده نتایج خوبی نداشته و حتی مشکلاتی هم ایجاد کرده است و لذا توصیه نمی شود . به همان ترتیب تمام روشهای دیگری که احیانا به آن برخورد می کنید نه تنها مفید نیست بلکه احتمال مشکل زا بودن هم وجود دارد و به هیچ وجه توصیه نمی شود

عضو تحریریه ایران سلامت میخواستم بدونم که آیا برای حالت عادی آلت (راست نشده) نیز اندازه مشخصی تعریف شده یا نه؟ شاید بد نبشه بدونید انداره آلت در حالت شل کمکی یه حل مسیله ما نمیکند و اصلا نباید مورد توجه قرار گیرد

اندازه آلت و بیضه از دوران نوزادی تا بزرگسالی (مقالات)
http://community.iransalamat.com/viewtopic.php?t=818

اندازه آلت 80% مردان بین 7.5 تا 18 است
 من علی هستم و الت تناسلی من در حدوده 10 سانت که باعث ناراحتیه من شده خواهشن منو راهنمایی کنین و من باید به چه پزشکی مراجهع کنم ؟ :cry: این مسیله اون قدر ها هم جای نگرانی نداره من سن شما را نمیدونم ولی اگر هنوز به 21 سال نرسیده باشید برای قضاوت کردن کمی زود هست.احتمالا اگر واقعا اندامهای تناسلی شما طبق جداول استاندارد رشد کافی نداشته است باید به مسایل هورمونی اندیشیدمسیله دیگر اینکه( همان طور که در بالا نوشته ام) برای قضاوت در مورد اندازه الت در حالت شل نمیشود اظهار نظر کرد سلام آقا حمید من از شما کمک خواستم ولی من از حرفهای شما چیزه زیادی نفهمیدم من 18 سال سن دارم و اندازه الت تناسلیه من از 10.5 سانت بیشتر نیست من میخوام به دکتر مراجعه کنم اما نمیدونم چه دکتری اگه ممکنه منو بیشتر راهنمایی کنین . لطفا . با تشکر از زحمات شما . بای  با سلام !
اندازه آلت من 10 سانتی متر است ! دیروز به یک دکتر متخصص مراجعه کردم و ایشان گفتند که هیچ راهی برای بزرگ کردن آن نیست ! البته ایشان تایید کردند که اندازه آلت من کمی کوچک است . استفاده از دستگاه ساکشن را هم دروغ گفت و اینکه کاریش نمیشه کرد !!من 30 سال دارم و دوست دخترم اصرار زیادی بر بزرگ کردن آن دارد و واقعا نمیدانم چه کنم !

من شنیدم که قرصهایی هستند که اینکارو میکنند و همچنین کرمهایی که به صورت موضعی و موقتی آنرا بزرگ میکند ! آیا صحت دارد ؟؟؟

برای ورزشهای بدنسازی کرمهای حجم دهنده سینه وجود دارد که سینه های آنان را مقداری بزرگ میکند ! آیا از این کرمها میشود برای بزرگ کردن آلت استفاده کرد ؟؟ سلام حمید جان
من تازه عضو شدم و مطالب شما را خواندم. در مورد اندازه آلت فکر می کنم مشکل خیلی از جوانها باشد و یا اینکه خیلی از آنها فکر می کنند چنین مشکلی دارند. من خودم 35 سال سن دارم و با اینکه از بیست و سه سالگی ازدواج کردم و به تجربه یاد گرفتم که چطور زنم را ارضا’ کنم ولی هنوز فکر میکنم اگر آلتم بزرگتر بود بهتر بود! من آلتم را اندازه نگرفتم ولی خودم فکر می کنم چیزی حدود 10 تا 12 سانتیمتر است. در شبکه های اینترنتی تبلیغات زیادی روی برخی از داروها می شود ولی من به آنها اطمینان نکردم. از مجموع مطالبی که شما خصوصا در پاسخ به یک نوجوان 18 ساله نوشتید چیز زیادی دستگیرم نشد. در واقع امثال ما عادت کردیم که یک راه بی خطر کم هزینه و دقیق را به ما راهنمایی کنید. در هر صورت اگر اعلام بفرمایید که از نظر شما حد اقل چه چیزی بهتر است و یا اینکه چه راهی را ترجیح می دهید متشکر خواهم بود. در ضمن اضافه کنم که تکرار این جمله که کوچکی آلت هیچ مشکلی نیست و از این قبیل سفارشات مشکلی را حل نخواهد کرد و شاید حتی فرد مقابل بیشتر نسبت به مسئله حساس شود. من فکر می کنم برخی مسایل در فطرت مردها هست. فکر می کنم تمام مردها از داشتن الت بزرگ خوششان می آید.

اینکه آلت مردی کوچک است یا بزرگ مستقیما بر میگردد به مسابل ژنتیک.یعنی از همان اول که نطفه بسته شده این طور مقرر شده که در سن 22 سالگی اندازه آلت چقدر بشود.. و هیچ ارتباطی هم به اندام فرد ندارد. یعنی ممکن است فردی اندام درشتی داشته باشد ولی آلت وی متناسب با اندام وی به نسبت بقیه هم سن و سالان او نباشد.

همان طوری که میدانید در آلت تناسلی هم مثل سایر اندام های بدن تمام اجزاء یک بافت معمولی وجود دارد.از عضلات گرفته تا اعصاب و عروق سیاهرگ و سرخرگ و...اگر قرار باشد که آلت بزرگ شود باید اینها هم بزرگ شوندچون در تمام قسمتهای آلت آن اجزا وجود دارند. اگر صحبت از بزرگ کردن عضلات سینه ورزشکاران با مواد شیمیایی و یا پماد های خاص میکنید...اونها صرفا عضلات سطحی ر ا بطور کاذب بزرگ میکنند ... در آلت چون از سیستم عروقی بسیار وسیعی برخوردار است و اساس کار طبیعی حرکات جنسی وابسته به این عروق است ... هرگونه دستکاری آن منطقه بلاشک به عروق آن منطقه آسیب وارد میکند
وممکن است صدمات جبران ناپذیری هم ایجاد کند. شخص من, در هیچ کتاب معتبری نشنیده و نخوانده ام که داروهایی بتوانند چنین کاری را انجام دهند برای اینکه اگر باشد ... که نیست...اینها باید نتنها عضلات را زیاد کنند بلکه عروق را هم افزایش دهند... اعصاب آن منطقه را هم افزایش دهند...طوری که اختلالی ایجاد نکنند...که این با هیچ استدلالی پذیرفتنی نیست...اگر بالفرض به دلایلی قصد انجام این کارها را داشته باشیم باید با روشهای میکروسکپی دانه دانه این عروق ریز و درشت را پیوند کرد.... که تا بحال نه کسی این کار را انجام داده نه صحبتش برای آینده هست...

در باره افراد زیر 21 سال مجددا میگیم که اگر دوستانی , از کوچک بودن آلتشان ناراضی هستند بهتر است برای قضاوت نهایی تا 21 سالگی صبر کنند , ولی اگر نگرانی بیش از حدی دارند بهتر است به جداولی مراجعه کنند که دقیقا به شما میگوید که مثلا یک نوجوان پسر 16 ساله اندازه آلتش در حالت راست شده چقدر باید باشد و در حالت شل چقدر...من این جدول را در آینده در همین جا درج میکنم.

بهر حال من خوشحال میشم که اگر دوستان تجربه موفقی در این زمینه دارند ما را هم بیخبر نگذارند. این تالار ها بهترین مکان برای طرح این جور صحبتها است...نه فقط در باره مسایل جنسی بلکه در باره سایر عناوین پزشکی...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد