خروج منی قبل از ادرار

با سلام خدمت شما
من 28 سال دارم .مدت 5 سال هست که ازدواج کردم . مشکل من مربوط به خروج منی قبل از ادرار میشه مخصوصا اگه به مدت 2 یا 3 روز مقاربت نداشته باشم یا مجبور باشم که با فشار ادرار کنم . در ضمن مدتی قبل آزمایش اس.اف.آ انجام دادم که نشون داد رنگ مایع منی من زرد است . البته از وقتی که یادم میاد همین رنگی بود و فکر نمی کردم که غیر طبیعی باشه . لطف می کنید اگه علت این دو مسله و ارتباط آن با توانایی باروری اسپرمها را بفرمایید . در باره اینکه میپرسین چرا قبل خروج ادرار منی خارج میشه..جواب توی سوالتون هست.. به این ترتیب که بعضی افراد هستند که ذاتا میل جنسی بالائی دارند...البته مسائل تزبیتی و محیطی هم دخالت داره ولی بیشتر علت تولید زیاد منی بعلت تولید زیاد هورمونهای مردانه ناشی از تحریکات نا خود آگاه جنسی هست.. من کمتر آقائی را دیدم که هر 2 روز یکبار سکس داشته باشه اما باز هم گله کنه که چرا منی زیاد تولید میشه
یا اینکه, آلتشون اغلب در حالت راست و سفت شده باشه ناراحت باشه.. بهر حال اصلا جای نگرانی نداره.. و یک راهش این هست که هر روز سکس داشته باشین... یک راهش این هست که تا حدی سعی کنید حواستونو به چیز هایئ غیر تحریکات جنسی معطوف کنید..که ما در چندین تاپیک مفصلا صحبت کردیم..اگه به 2 بخش سکس سری بزنید پیدا میکنید...بهر حال اگه هیچکدام از توصیه های بالا رو نخواهید که اجرا کنید این مسئله اصلا جای نگرانی نداره و نرمال است...خیلی از مردان هستند که بدلائل غیر بیماری.. در یکی از مراحل ادرارکردنشون منی به اصطلاح نشت میکنه..
http://boards.webmd.com/message.asp?message_id=8847800

معمولا بهترین ملاک سلامت منی همون آزمایشی هست که انجام دادین ..چون از آخرین تکنولوژی های تشخیصی استفاده میشه تا از جهات مختلف سلامت اسپرم ها بررسی بشه.. که اتفاقا تاپیکی در همین انجمن در باره این آزمایش باز شده.. معمولا رنگ منی تا 30 دقیقه پس از خروج سفید یا زردهست اما بعدا بیرنگ میشه..رنگهای دیگه کمتر دیده میشه.. گاهی قرمز هست که قائدتا باید درآزمایش خون دیده بشه اما در مورد شما که میگید زرد هست...به نظر من اگه آزمایش منی شما نرمال گزارش شده دیگه جای نگرانی نداره .. و اصلا رنگ زرد جزء موارد طبیعی هست..
 اگر منی بعد از ادرار خارج بشه چطور؟ بازهم مشکلی نیست؟

به صورت قطره قطره وکم
__________________
غیر عادی نیست و نیاز به پیگیری ندارد
پرسش وپاسخ درباره اسپرم ومایع منی ( اخبار و گزارشات)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد