خروج قطره ای ادرار پس از دفع کامل آن

ضمن سلام و احترام
پسری بیست و پنج ساله هستم و به تازگی عضو این سایت مفید شدم. مشکلاتی در ارتباط دستگاه تناسلی و ادراری دارم. تقریبا تمام قسمت ها رو دیدم اما قسمت هایی که می تونست خیلی مفید باشه باز نمی شه و error می ده، بنابراین مجبور شدم من هم مشکلمو مثل بقیه با این که یه جورایی تکراریه مطرح کنم.
آغاز مشکلاتم به هشت سال پیش باز می گردد. متاسفانه عواملی مثل شرم و یا ترس باعث عدم مراجعه من به پزشک در طول این مدت طولانی شده است. یک مشکل اینه که در پایان دفع ادرار به صورت کامل قادر به منقبض کردن مجرای دفع ادرار و ناحیه آلت نیستم و در نتیجه همواره چند قطره ادرار در مجرا باقی می ماند که مجبور هستم آن را با فشار دست روی ناحیه مجرا (کنار مقعد) و پس از آن در ناحیه آلت تخلیه کنم که با این کار نیز ادرار به صورت کامل تخلیه نمی شه و با خروج از توالت و مثلا با نشستن و یا خم شدن، حداکثر تا دو قطره دیگر ادرار تخلیه می شه. مشکل دیگر من عدم توانایی در ایجاد نعوظ کامل است ضمن اینکه من تا به حال رابطه جنسی با کسی نداشته ام و وجود این مشکل به مانعی جدی برای من بر سر تفکر درباره ازدواج تبدیل شده است. باز هم متاسفانه از زمان آغاز بلوغ و ایجاد میل جنسی به طور میانگین هفته ای یک بار استمنا کردم و بر خلاف اوایل اقدام به استمنا، در طی سالهای ابتلا به مشکلات یاد شده حین استمنا و تا قبل از انزال لذتی به من دست نمی دهد و انزال نیز زودهنگام و همراه با لذتی اندک و جهش ضعیف منی است. لازمه بگم که من هیچ سابقه تشنج نداشتم و چند بارم که به انتقال خون رفتمو خون اهدا کردم نتیجه غربالگری خونم سالم بوده.
حال با توجه به مشکلات یاد شده راه درمان قطعی برای من وجود دارد ؟
امیدوارم تا با دریافت پاسخ و شناخت بیماریم بتونم راحت تر خودمو راضی کنم که به پزشک مراجعه کنم.
بسیار متشکرم. هردو مشکل شما جنبه کلی دارند و نیاز به ارزیابی در کلینیک .چون برای هر کدام علل زیادی نوشته اند. من لینک اونها رو برایتان درج می کنم چون اگر قرار باشد صحبتی کنم تکرار مکررات همان لینکها هست. اگر مشکل نعوظ دارید و این مسئله مشکل جدی در زندگی شما ایجاد کرده باید حتما با پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری صحبت کنید تا تعیین علت شود و بهترین درمان موجود به شما پیشنهاد شود این لینکها تا حدی اطلاعات شما را در این زمینه بالا می برند
اختلالات عملکرد جنسی مردان( اخبار و گزارشات)
http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=329
وجود مشکلات نعوظ در مردان 25-18 ساله(یک تحقیق)
http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=5818

مشکل اول شما هم مسئله شایعی هست...
قطره قطره آمدن ادرار پس از تخلیه کامل مثانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد