درجات واریکوسل

می خواستم درباره درجات بیماری واریکوسل من رو راهنمایی کنید .یعنی این 3 درجه چه خصوصیاتی دارند و نشانه های هر کدام چی هست و فرق انها با هم چیست ؟چه عوارضی دارد ؟ در هر درجه باید چه چیزهایی را رعایت کرد ؟

اما سوال اصلی من می خوام بدونم درجه واریکوسل من چی هست .اقدام بکنم برای معافیت نظام وظیفه یا نه ؟ چه جوری می فهمند درجه چنده ؟ با تشکر .  سلام و تشکر از پاسخ شما
من کل این صفحه را قبلا خوانده بودم .ولی جواب سوال من در انجا نبود .سوالم را به شکلی دیگر می پرسم .
من می خوام بدونم 1- فرق درجات با هم چیه ؟ 2-علامت هر درجه چیه ؟ واصلی ترین سوالم این است .

نحوه تشخیص درجات چطور است ؟یعنی از کجا میشه فهمید درجه 1 است یا 3 ؟از ظاهر ان یا با فشار دادن بیضه
و دردناک بودن (اگر در فشار دادن درد داشته باشد یعنی درجه چنده ) .شما فرمودید با حجم کم هم ممکن است درجه 3
باشد .پس بالاخره از کجا میشه فهمید درجه چنده (معاف میشم یا نه )خواهشا کمک کنید .
با تشکر .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد