ضربه خوردن مجرای ادرار

سلام
من 22 سال سن دارم(مرد) . حدود 5 ماه پیش به طور اتقاقی ضربه ای به آلتم وارد شد‌(منظورم بیضه ها نیست) بطوری که به صورت قیچی شدن ( پرس) اون لحظه خیلی ترسیدم و درد داشتم وقتی معاینش کردم آثار ضربه کاملا معلوم بود کمی باهاش ور رفتم فشارش دادم دیدم از مجاری ادرای چند قطره خون بیرون اومد ترسیده بودم رفتم و دفع ادرار کردم کمی خون اومد و خونریزی قطع شد تا چند روز احساس درد خفیف داشتم ولی وقتی آلتم (تیوپ های خونی) بزرگ می شد احساس درد شدید احساس می کردم . خجالت می کشیدم به کسی بگم بعد از یک ماه درد قطع شد ولی الان چند ماه میشه که از اون قضیه می گذره و هنوز وقتی آلتم بزرگ میشه احساس درد دارم ولی در حالت کوچک هیچ دردی ندارم وقتی کوچک باشه به آلتم که دست می زنم (حرکت دست به صورت کشش بر روی آلت) در همون قسمت ضربه خوره ورم کرده یه ورمی که مثل سنگ سفته مثل اینکه توی مجاری ادرای یه سنگ 5-6 میلیمتری باشه ولی فقط زمانی که آلتم بزرگ میشه احساس درد دارم انظار داشتم بعد از چند ماه خوب بشه ولی ...
خواهش می کنم راهنماییم کنید. 
 
عوارضی که از ضربه به مجرای ادرار مردان دیده میشه... شامل خونریزی - عفونت - تنگی مجرا و مشکلات ادرار کردن - بی اختیاری ادراری - مشکلات جنسی هست که خوشبختانه هیچکدام در شما دیده نمیشه...

در مورد شما باید عرض کنم بهتر بود همان موقع به پزشک جراح مراجعه می کردید که بررسی بشه مجرا مشکلی پیدا کرده یا نه... مخصوصا به اینکه خروج قطرات خون حکایت از بروز مشکل میکنه...اما چون بعد از گذشت مدتی هیچ کدام از عوارض معمول درمان نکردن مجرای ادرار ضربه دیده رو ندارید... این مشکلاتی که بیان کردید کمی عجیب به نظر میرسه و با عوارض
مجرای ادرار ضربه دیده تطابق نداره... به نظر من بهتر یک بار به ملاقات پزشک جراح کلیه و مجرای ادرار برید تا با یک معاینه ساده و اظهار نظر کردن... به حل معما کمک کنند...

وارد آمدن‌ صدمه‌ به‌ مثانه‌ یا پیشابراه‌
http://www.salamatiran.com/prgs/cond...-step.asp?t=48 
 
 
سلام
پاسخی که شما ه من دادید کاملا درسته بله آثاری از عفونت دستگاه خروج ادراری وجود نداره شما بهم گفتین ه پزشک مراجعه کنم ! راستش چرا دروغ بگم بی خیال شده بودم چون خودمم که بررسی کردم ظاهرا مشکلی نداشت گفتم شاید یه مرور زمان ر طرف بشه ! راست چطوری بگم الان که دوباره واستون می نویسم تغریبا چند هفته ای از نوشته قبلیم میگذره دیگه درد ندارم ظاهرا هیچ مشکلی دیده نمی شه ! ولی چند روز پیش وقتی داشتم خودمو معاینه می کردم (خوشحال بودم از اینکه مشکلم برطرف شد) هیچ دردی نداشتم ولی هنوز اون غده داخل مجاری ادرای وجود داشت گفتم حتما کم کم برطرف میشه با کمی تحریک خواستم آلتمو به حالت بزرگ شده در بیارم که یه چیز عجیب دیدم که خیلی ترسوندم ! آلتم دیگه راست نیست مثل عضوی میمونه که استخوانش شکسته باشه وقتی به حالت حد اکثر می رسه خوب خودتونم می دونین در این حالت آلت به راحتی یا شاید هم اصلا خم نمی شه ! ولی وقتی آلتم بزرگ شده انحراف یه سمت پایین داره و خیلی راحت از همون محل ضربه خوردگی خم میشه این در حاله که قسمت های دیگه صفت و سخت هستن ! خواهش می کنم راهنماییم کنین
می دونم کوتاهی از خودمه به علت مشکلات کاری کمتر به این جور مسائل توجه می کنم ولی این مسئله خیلی نگرانم کرده ! 
 

ابری نوشته:

من 22 سال سن دارم(مرد) . حدود 5 ماه پیش به طور اتقاقی ضربه ای به آلتم وارد شد‌(منظورم بیضه ها نیست) بطوری که به صورت قیچی شدن ( پرس) اون لحظه خیلی ترسیدم و درد داشتم وقتی معاینش کردم آثار ضربه کاملا معلوم بود کمی باهاش ور رفتم فشارش دادم دیدم از مجاری ادرای چند قطره خون بیرون اومد ترسیده بودم رفتم و دفع ادرار کردم کمی خون اومد و خونریزی قطع شد تا چند روز احساس درد خفیف داشتم ولی وقتی آلتم (تیوپ های خونی) بزرگ می شد احساس درد شدید احساس می کردم . خجالت می کشیدم به کسی بگم بعد از یک ماه درد قطع شد ولی الان چند ماه میشه که از اون قضیه می گذره و هنوز وقتی آلتم بزرگ میشه احساس درد دارم ولی در حالت کوچک هیچ دردی ندارم وقتی کوچک باشه به آلتم که دست می زنم (حرکت دست به صورت کشش بر روی آلت) در همون قسمت ضربه خوره ورم کرده یه ورمی که مثل سنگ سفته مثل اینکه توی مجاری ادرای یه سنگ 5-6 میلیمتری باشه ولی فقط زمانی که آلتم بزرگ میشه احساس درد دارم انظار داشتم بعد از چند ماه خوب بشه ولی ...
بعد از چند ماه...
تغریبا چند هفته ای از نوشته قبلیم میگذره دیگه درد ندارم ظاهرا هیچ مشکلی دیده نمی شه ! ولی چند روز پیش وقتی داشتم خودمو معاینه می کردم (خوشحال بودم از اینکه مشکلم برطرف شد) هیچ دردی نداشتم ولی هنوز اون غده داخل مجاری ادرای وجود داشت گفتم حتما کم کم برطرف میشه با کمی تحریک خواستم آلتمو به حالت بزرگ شده در بیارم که یه چیز عجیب دیدم که خیلی ترسوندم ! آلتم دیگه راست نیست مثل عضوی میمونه که استخوانش شکسته باشه وقتی به حالت حد اکثر می رسه خوب خودتونم می دونین در این حالت آلت به راحتی یا شاید هم اصلا خم نمی شه ! ولی وقتی آلتم بزرگ شده انحراف یه سمت پایین داره و خیلی راحت از همون محل ضربه خوردگی خم میشه این در حاله که قسمت های دیگه صفت و سخت هستن ! خواهش می کنم راهنماییم کنین
می دونم کوتاهی از خودمه به علت مشکلات کاری کمتر به این جور مسائل توجه می کنم ولی این مسئله خیلی نگرانم کرده !
الان حدود چند ماه میشه که گذشته مشکل درد در هنگام بزرگ شدن آلت بر طرف شده ! ولی آلتم مثل قبل دیگه راست نیست !!! خیلی برام عجیبه ! در خیلی دیگه از سایت های پزشکی جستجو کردم و با موضوع عجیبی برخورد کردم (شکستگی آلت مردانه) آیا همچین چیزی وجود داره !؟! نوشته بود آلت مردانه بر اثر ضربات و حرکات ناگهانی و غیر معمول امکان داره بشکنه ! آثار بارزش درد زیاد و زمان زیاد برای ترمیم اشاره شده بود که من درد زیادی داشتم و تا الان چند ماه از اون حادثه میگذره !
الان درد ندارم ولی آلتم کج شده ! خواهش می کنم راهنماییم کنید ! آیا قابل ترمیم هست ؟ من باید چه کار کنم ؟
در وب سایتی خوندم که شکستگی آلت با استفاده از جراحی اورژانسی در همان موقع بعد از حادثه قابل ترمیم است ولی واسه من خیلی از زمان حادثه گذشته !!!
کوتاهی خودم بود !!! باید چه کار کنم خیلی نگرانم !!!

پاسخ از طرف سایت:

قبلا مفصلا در باره مشکل شما صحبت شد... و حرف تازه ای وجود نداره..

بهتره به جای ایجاد تاپیک های تکراری بیهوده و گشت و گذار در سایت های مختلف به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید تا معاینه بشید... جواب به سوال شما تنها
با معاینه مشخص میشه...

خواهشی که ازتون دارم اینکه برای هر سوال تاپیک جداگانه ایجاد نکنید.. شما می توانید در ادامه همان سوال اول که با اولین تاپیک ایجاد کرده اید.. سوال های بعدی خودتون رو در همان تاپیک مطرح کنید.. تاپیک شما خود بخود در راس تاپیک های همان بخش روئیت میشود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد