تغییرشکل کیسه بیضه

باسلام
اول ازشما بخاطر سایت خیلی خوبتون متشکرم .
27سال سن دارم حدوداًچند ماه پیش به خاطر فشارعصبی که چندسال بامن بود ،حدود 10روزی به سیم آخر زده بودم وبطوروحشتناکی استمناءعصبی می کردم حتی درچندمورد آن در3دقیقه تا5باراین کاررارتکرارکردم .بعدازآن بود که متوجه شدم که کیسه بیضه های من تغییر شکل داده وهمیشه آویزان است .وشکل سابق راندارد . الان به جز درمواقع ادرار شدید ،تقریباًهمیشه آویزان است . حتی درموقع نعوظ نیز بیضه ها جمع نمی شود و به صورت چروکیده ای آویزان است . بیشترمطالب سایت درمورد استمناءرا خوانده ام وبه چنین موردی که به نظرم می اید فقط من بدبخت انجام داده ام بر نخوردم . البته به متخصص مراجعه نموده ام ولی درست معاینه انجام نداده وگفت مشکلی نداری . خواهشمندم فقط برایم توضیح دهید که چه بلایی بر سرخود آورده ام وکمکم کنید وراجع به این تغییر شکل حتماًتوضیح دهید. الان حتی درمورد ازدواج نیز با تردید فراوانی روبرو شده ام .با تشکر فراوان.(چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی) 
 
 
وقتی توسط متخصص معاینه شده اید و گفته اند مشکلی ندارید... انتظار دارید من چی بگم؟

چه طور ممکنه کسی در 3 دقیقه 5 بار اینکار رو انجام دهد?!

هر چند بار که شما خود ارضائی کرده باشید... باعث مشکلات جسمی نخواهد شد...برای اینکه مکانیزم خود ارضائی چیزی جدا از مقاربت با شریک جنسی نیست و دلیلی نداره مشکلی در خود ارضائی پیش بیاد که در مقاربت با شریک جنسی پیش نمیاد...

خودارضائی,مجموعه مقالات واخبار وگزارشات
http://community.iransalamat.com/about254.html 
 
 
آآآآآ.این واقعاْ هنره که تو 3 دقیقه 5 بار استمنا کنی!!!آخه من موندم هر چی فکر می کنم میبینم رکور شکوندی.ببخشید اما من واقعا تعجب می کنم.قبلا که من استمنا می کردم معمولا فقط 2 دقیقه انزالم طول می کشید(که البته کم هم هست).حالا نمی دونم چه طوری این کارو کردی.واقعا از عجایبه.

آقای دکتر قبلا به مضرات استمنا اشاره کردید.اما می خواستم بدونم مقاربت هم به اندازه استمنا ضرر داره؟ در طور ماه متوسط چند بار می توان مقاربت کرد که ضرر نداشته باشه؟ و این که مهمترین ضررات استمنا که اثرات مخربی داره چیه؟!!!

با تشکر فراوان... 
 
با اجازه از آقای دکتر میخواستم جوابتون رو بدم راجع به عوارض مقاربت
اگه اشتباه نکنم معنای مقاربت داشتن یک رابطه جنسی واقعی هست تا اون جایی که من میدونم و باز تا اون جایی هم که من میدونم هیچ ضرری نداره و شما میتونین هر چقدر توان دارید یا میل دارید این کار رو بکنید سوالتون واسه من که خیلی عجیب بود تا حالا همچین چیزی رو نشنیده بودم! :!: :shock: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد