درد در ناحیه زیر بیضه دان

با سلام و عرض خسته نباشید بسیار . تقریبا چند ماه هست که احساس دردی خفیف در ناحیه بینه بیضه دان و مقعدم می کنم . این در د گاه گاه نه همیشگی در طول این یکی 2 ماه سراغم میاد . از طرفی بیضه چپ و گاهی راستم درد میگیره یه چیز مثل اینکه تیر بکشن یه جور سنگین احساس می شن . از طرفی با معاینه در حمام مشکل خاصی در بیضه هام ندیدم . البته تقریبا یک سال پیش هم به دکتر برای معاینه بیضه هام مراجعه کردم و موردی نداشت . یه چیزه دیگه اینکه بیضه چپم از انتهای پاپینی نسبت به بیضه راستم پاپیین تر قرار گرفته و سر بیضه تقریبا در یک راستا با سر بیضه راستم هست آیا طبیعی است ؟ از طرفی در معاینه خودم احساس می کنم انتهای بیضه چپم درست زیر و پشت بیضه چیزی مثل رگ های کوچک که دردناک نیست وجود داره روی بدنه بیضه آیا این هم طبیعی است ؟ یا باید بدنه بیضه کاملا صاف باشد . ممنون می شم به سوالام پاسخ دهید . 
 
برای توضیخ بیشتر اینو می تونم بگم که اپدیم یا همون مجرای انتقال اسپرم پشت بیضه چپم قابل لمس تر و متورم تر هستند طوری که هنگام معاینه پشت بیضه راست چیزی احساس نمی کنم ولی در چپ هنگام معاینه روی سطح پست بیضه مثل لوله های کوچک و سفت حس می کنم آیا اینه همان اپیدیم های بیضه هستند ؛؟ 
 
 
معمولا بیضه ها در یک سطح نیستند..وپائین تر بودن بیضه های چپ شما طبیعی هست. برای بقیه مسائلی که گفتید به این ترتیب نمی تونم اظهار نظر کنم و معاینه لازمه.. اما احتمال وجود مسائل خوش خیم و بی آزار زیاد هست...

 
 
با سلام خدمت جتاب آقای دکتر نادر . من تقریبا چند روز پیش یک سونگرافی کامل از بیضه پروستات مثانه و ورید ها و لوله های اطراف بیضه دادم که نتیجه اش این بود که از همه نظر طبیعی و بدون مشکل است . ولی این درد واسه چی می تونه باشه ؟ آیا اینکه دکتر سنوگراف طبیعی بودن بیضه امو تاپید کرده نیازی هست به یک اورولوزیست هم مراجعه کنم ؟ از طرفی متاسفانه متاسفانه متاسفانه کمی به خود ارضایی عادت کردم و معمولا بعد ار این کار درد شروع می شود وقتی انزال صورت می گیره در بیضه چپم کمی احساس درد می کنم آیا طبیعی هست ؟ و اگر خود ارضایی را ترک کنم این عارضه بر طرف می شود و یا اصلا به این عمل ربطی داره یا خیر . باز هم منتظر جواب های کامل شما هشتم ..... 
 
 
دستگاه تناسلی شما به احتمال زیاد سالمه و اون درد به خاطر انجام انزال هست... که در اغلب موارد مشکلی وجود نداره... با اینحال یک بار معاینه و مشاوره متخصص کلیه و مجاری ادراری بد نیست..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد