درد کیسه بیضه

با سلام من به دلیل درد بیضه به دکتر مراجعه کردم و بعد از سونوگرافی دکتر گفتند که من واریکوسل گرید 1 در ساک اسکروتم دو طرف (دیامتر ورید در طرف راست 2.4 میلی متر و در سمت چپ 2 میلی متر) دارم اما تعداد اسپرم هایم در آزمایش اسپرم معمولی هست و فرمودند باید عمل شوم. به دکتر دیگر مراجعه کردم فرمود که این اندازه ها نشان از واریکوسل نیست و در سنو هم چیزی مشخص نیست و این درد ها ناشی از فعالیت بیضه هاست. من در حال اقدامات سربازی هستم خواهش می کنم منو بیشتر راهنمایی کنید. 
 
 
جواب: این قبیل مسائل جنبه طبابت داره و تنها پزشک حاضر در کلینیک باید جواب شما را بدهند... اینترنت می تواند فقط اطلاعات کلی در اختیار شما قرار دهد. در بیضه علل زیادی دارد.واریکوسل یکی از علل آن هست اما معمولا در موارد کمی از آن درد وجود دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد