درد در بیضه سمت راست

با عرض سلام خدمت آقای دکتر.
من 19 ساله هستم و از 3 سال پیش دردی در ناحیه بیضه سمت راست و کشاله ران و زیر شکم احساس میکنم.
این درد باعث شده که من پاهایم را نتوانم ببندم(جفت کنم) این درد همیشگی است و به شدت دردناک است. من دکترهای زیادی رفتم و همه آنها گفتند که هیچ مشکلی نداری. یکی از دکترها به من 50 عدد قرص ناپرکسین داد. در سونوگرافی و آزمایشهای انجام شده هیچ مشکلی وجود نداشت و سایز بیضه ها کاملا طبیعی بود. وقتی این درد شدید میشود بیضه ها به سمت بالا آمده طوری که بالای بیضه و پشت بیضه به شدت درد میگیرد و باید حتما بخوابم تا دردش ساکت شود.
ممنون از شما به خاطر سایت خوبتان. خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید.

 

 

 

جواب:

ممکن است درد شما ناشی از دیسک مهره های کمری باشد
ممکن است ناشی مشکل عصبی عضلانی باشد
بهتر است توسط یک نورولوژیست نیز ویزیت شوید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد