امروز زنها محاکمه میشوند…..


امروز زنها محاکمه میشوند…..

دو ایمیل از جانب دو مرد بدستم رسید که باعث شد حالم بدجوری گرفته شود.من امروز کاملاً جدی هستم و از جانب این مردان وکیل هستم تا بدون هیچ پرده ای از شما زنان بابت تباهی زندگی آنان اعلام شکایت کنم..شما باید پاسخ دهید…

زنها همیشه در برخورد های جنسی به این فکر میکنند که خوب حالا که این آقاهه شده شوهر من ، چه بلایی قراره سرم بیاره؟!!ولی خداوکیلی کدومتون تا حالا به این فکر کردین که مرد، شما رو مهری بر پایان همه ناکامیهاش میدونه ؟؟کدومتون این وظیفه رو حس کرده؟ کدومتون خواستین که کلید یک قفل باشین؟؟

1-مردی که شما رو انتخاب کرده و باید تا آخر عمر با شما باشه وقتی در بستر، در لحظه ای که آرزوش رو داشته،در زمانیکه شما در بهترین لحظاتش شریک هستین با زنی روبرو میشه، سرد، بی روح،غرغرو (اووف!!)، بی اطلاع از همه چیز،ناآماده و همواره در انتظار پایان دادن به لحظاتی که واقعاً باید شیرین باشه ، واقعاً فکر میکنین چه احساسی بهش دست میده؟آیا نباید حس کنه انتخاب شما بعنوان کسی که قادر به انفجار انرژی بوده یک اشتباه بزرگ بوده؟

2-مرد و زنی که دچار کشش عاطفی شدند وقتی که به امید سرودن شعری از شادمانی در هم می آمیزند، مرد شما رو زنی میبینه که مثل یک تکه گوشت بی تحرک ، بدون هیجان،بدون شادابی و عینهو یه سطل ماست!!! نباید احساس کنه که شما موتورش رو گذاشتین پایین؟؟؟
3-مردی که سالها محرومیت رو بعد ازدواج با عشق قاطی کرده و حالا شما رو بعنوان فردی شایسته برای نابودی دردهاش انتخاب کرده وقتی میبینه ،ز پلشک!همسرش اصلاُ به یکی از مهمترین مسائل شخصیش به عنوان گناه و سیرت حیوانی و یه اجبار داره نگاه میکنه، نباید فکر کنه که اوه اوه اوه!!!!عجب خری شدم زن گرفتم؟؟!!
4-مردی که میبینه شما اینقدر ضعیف هستید که توان پاسخگویی و خاموش کردن هیجان وی رو ندارید و اصلاً هم براتون این مهم 2 زار اهمیت نداره نباید شما رو فردی بی تفاوت ببینه؟؟؟نیاید حس کنه تباه شده؟؟؟؟
5-مردی که سالها در انتظار آمیزش عشق و علاقه و هیجان بوده ، وقتی همسرش از یکی از لحظات شیرین زندگی بعنوان یک وظیفه زناشویی و یک عمل مکانیکی یاد میکنه ،نباید احساس افسردگی بکنه؟؟فکش رو چجور باید جمع کنه؟؟؟

6-زنی که با تفکر اینکه: از امور جنسی خوشم نمیاد ولی تن میدم تا شوهرم خیانت بهم نکنه!! به بستر میره آیا میدونه داره مستقیم توهین میکنه؟؟؟…آیا واسه فحش دادن حتماً باید خوار و مادر طرف رو صلوات داد؟
7-زنی که فکر میکنه بصرف همخوابی و انزال مرد، شوهرش از نظر عاطفی ارضا شده ، آیا فرقی رو بین خودش و خود ارضایی گذاشته؟؟؟آیا به خودش توهین نمیکنه؟؟؟
8-آیا سالها سرکوب و کشتن نیاز جنسی و عمل به تفکرات پوچ و بی اساس و رشد تفکر مرد = بد ، سکس=هرزگی و حیوانی!! نتیجهای جز فراری دادن همسرتان به کار و یافتن آسایش در بیرون خانه دارد؟؟
9-آیا واقعاً تمام دنیا با این همه تحلیل وپژوهش و امکانات در راستای حل مسائل جنسی افراد قبل از ازدواج ،در حال جوابگویی به یک نیاز حیوانی هستند!! و فقط ما چند میلیون نفر در حالیکه از ترس آبرو حتی جرئت خرید یک کتاب پاسخ به سوالات جنسی رو نداریم در خدمت نیاز های انسانی و اجتماعی هستیم ؟؟؟این فقط ما هستیم که با این همه مشکلات عصبی گریبانگیر تفکر درست رو داریم و در خدمت خانواده هستیم؟؟فقط ما هستیم که درست ترین اصول روابط بین زن و مرد رو داریم ،آن هم در حالیکه حتی یه خط تحقیق در این ضمینه نکردیم؟؟فقط ما هستیم که دارای خانواده های با بنیان هستیم؟؟همه فاسدند؟؟
10-آیا بصرف اینکه یه فرهنگ توی مخ ما حک شده نشان از درست بودنشه؟؟..جمله فرهنگ ما اینجوریه!!بنظرتون ابلهانه و بچگانه نمی یاد؟؟
11-آیا بی اطلاعی و بی تجربگی یک دختر نشانه کامل بودن و یا سالم بودن یک دختر است؟؟؟!!آیا خانه شوهر زمانی برای ارائه داشته هاست و زمان ساخت زندگی یا کلاس آموزشی؟؟؟آنهم از پسریی که اصولا دانسته هاش نباید چیزی فراتر از تجربه با فواحش باشه؟؟با این دید قراره آموزش داده بشه؟؟؟آیا دختر بی تجربه مادر کاملی خواهد بود؟؟

فعلاً مردها از شما شکایت دارند …آنها جواب می خواهند….
گرچه شکایتی نیز از جانب زنها در دست اقدام است…

http://Www.MansourGhiyamat.BlogSpot.Com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد