عشق کثیف..


عشق کثیف..

این رو قبلش بگم من امروز خیلی عصبانیم سر بسرم نذارین.این مطلبم طولانی شده اگه حال ندارین اصلاً نخونین چون باید بهش فکر کنین.
سوال اینه: چرا پسرها، دختر ها رو بی وفا میدونن و دخترها هم پسرها رو غیر قابل اعتماد ؟ کدومتون شده که تا حالا تو عشق شکست نخورده باشین؟چرا اینجوریه؟من بهتون میگم….برای اینکه باید سعی کنین جور دیگه باشین..

اصل روانشناسی:
جوان در سنین ابتدایی تنها به دوستی با جنس مخالف نیاز دارد.وی باید بتواند براحتی با جنس مخالف ارتباط برقرار کند تا بتواند موجودیت وی را بسنجد و اضطرابش از بین برود.بابا من زبونم مو در اورد بستکه گفتم عزیزان من شما مرگتون چیز دیگه ایه !!فرد وقتی کمبود رابطه داشته باشه دایره انتخابیه بسته تری داره.براحتی خطش عوض میشه و نیاز به دوستی رو تبدیل به عشق میکنه!!حالا ببینیم چه پوستی دارین از خودتون میکنین…

عرفهای رایج و غلط اجتماعی….

1-ضربه اصلی رو در سنین پایین میخورین ولی اثرش رو تا آخر عمر دارین.چون تجربه ندارین تا با یکی دوست میشین جذابیت کورتون میکنه،عاشقتون میکنه،آخرش هم کوفتتون میکنه!..گند میزنین چون محیطتون بسته بوده فکر کردین این خودشه…معمولاً عشقتون مخفیه و همین کلی انرژی روحی ازتون میگیره
2-دخترها و پسرها با هم رابطه دوستی برقرار نمیکنن مگر اینکه عاشق بشند!!طرز فکرتون میگه من با این یارو آینده ندارم واسه چی باهاش حرف بزنم!!!..این آینده نگریتون منو کشته!..همین میشه که مجبورین دروغ بگین چون راست قضیه مساویه با پایان همه چیز…آخه فکر نمیکنین یه پسر یه لا قبا 18-20 ساله که هنوز رو پای خودش نیست و دستش به دسته چک باباشه چه جوری تعهد ازدواج میده؟!.یا چطور عقلتون میگه همه موارد مهم زندگی رو ول کنین بچسبین به ازدواج!!!!

3-پسر یا دختری که چند تا دوست داره فردی منحرفه!!!..بابا..دوست..دوست..دوست..کشتین منوچرا مطلب رو نمیگیرین؟؟ ..چه منطقی بجز ضعف پنهان باطنی وجود داره وقتی میگین چون با من دوسته نباید با کس دیگه دوست! باشه.چیزی بجز ترس عدم جذابیت و قابلیت پشتشه؟؟؟..ببینید که گسترش ارتباط رو کردید جرم!!.پسرها خائن و دخترها فاسد نامیده میشن!!!!ظرفیت ندارین میگین کلاس داریم.همه شما 2 –3 تا دوست صمیمی دارین و مشکلی هم ندارین چرا تا جنسیتش عوض میشه همتون فیلسوف میشین و صاحب سهم !!؟؟
4-اگه راستشم اولش بگین ارزش دوستی رو مساویه صفر قرار میدن!…اولش باید 2000 تا دلیل بیارین که چرا می خواین دوست شین.!!..واسه چی این حسو دارین؟؟..دخترها هم که رضایت نمیدن..هی راه میرن اظهار تفکر میکنن…من؟؟به جز عاشقم هیچکی طرفم نیاد..پیف پیف همه بو میدن!..مگه من بازیچم؟..فکر کردی اسباب بازیم؟؟..می خوای سوء استفاده کنی؟؟..باباکوتاه بیا..چی داری واسه خودت میبافی فکر میکنی آخر منطقی..پسرها هم بدتر اونها میگن ما غرور داریم.جذابیت داریم!ارزش داریم (همش تو سرتون بخوره)کسی نباید بجز من باهاش دوست بشه..مگه من چمه؟؟..من خدا وکیلی بهتون بگم چی آخه؟؟…
5-پاسخ به یه نیاز ساده جسمی رو سوء استفاده میبین!!..ببینین…ای طرز تفکر بین افراد وجود داره خصوصاً بین دختر ها شایعه که من با کسی که بدونم منو میگیره یا باهاش آینده دارم رابطه برقرار میکنم!یا رابطه آزاد جسمی نشونه انحرافه و نظایر اینها..تا هم میگی زیاد این حرفها منطقی نیست فرتی خواهر مادر آدم رو میکشن وسط میگن خودت چی؟؟..این بحث رو بایکوت بذارین تا من تو مطلب بعدی راجبش توضیح بدم…

6-بقصد اینکه ببینین یه نفر واسه ازدواج خوبه یا بد با یه فرد دوست میشین..این یه نیرنگه..یه ریا …شما دوست نمیخواین بلکه دارین دایره انتخابیتون رو بزرگ میکنین…بعد هم میبینین خوب نیست میزنین تو پرش!!این کجاش شبیه دوستیه؟…قائده اینکه در دوستی کشش ایجاد بشه نه اینکه برین دوست بشین ببینین کشش داره یا نه!!!
7-اگر باهاتون دوست شد و صمیمی بود فرتی عاشق میشین!.این تقصیر شماست چون روابطتون رو بسته نگه میدارین و قدرت تحلیل و منطقتون رو پایین میارین..جذابیت رو گرایش معنی میکنین و باور کنین بی جهت عاشق میشین…واقعاً دلیلی نداره که 2 تا دوست که هم رو دوست دارن با هم ازدواج کنن..دوست داشتن ، عشق ویا تکه گمشده ویا دلیل ازدواج فرد نیست.

بحث طولانی شد و شما خسته ولی خیلی مسائل و عرفهای غلط دیگه مونده که باعث شده پدر صاحاب خودتون و من رو در بیارین..اگه دوست داشتین بگین تا من بازم بگم…من باید برم..کلی هم پول کافی نت باید بدم..ولی در آخر بگم که با هم دوست بشین و دوستان زیاد پیدا کنین.ببینین ، بسنجید و تجربه کنین تا درست عاشق بشین..سن هم ربطی به رشد عقلی فرد نداره…اینم بگم که هرکسی فکر میکنه که درست فکر میکنه و حق با اونه ولی خدا میدونه چه چرت و پرتی تو سرشه….
نیاز همه شما ها فعلاً راحتی و شناسایی آزاد جنس مخالفه نه عشق و ازدواج…

منو ببخشید که یکم داغ کردم...امیدوارم فواد هم جواب ایمیلش رو گرفته باشه…

http://Www.MansourGhiyamat.BlogSpot.Com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد